Açıklama
Marka Tasarımı ve Marka Stratejisi Eğitimi’nde duygusal ve akılda kalıcı marka hikayeleriyle, marka hikayesinin gücü ve etkisi ele alınacaktır. Marka yolculuğunda ihtiyaç duyulan anahtar stratejiler, geleneksel ve yeni nesil pazarlama aksiyonları, hedef kitle analizinin nasıl yapıldığı anlatılacaktır. Marka tasarımı ve marka stratejisi oluştururken yapılması ve yapılmaması gerekenler örneklerle pekiştirilecektir. Eğitimin sonunda katılımcıların tasarımcılar ve ajanslarla çalışırken doğru marka tasarımı kurgusunu anlayarak, marka tasarım kültürüne hakim olmaları hedeflenmektedir.
Eğitim Konuları
• Doğru Marka Tasarımı Kurgusu
• Logo Kültürleri ve Marka Kimliği
• Renklerin Psikolojisi
• Marka ve Hikaye Tasarımı
• Marka Hikayesi Örnekleri
• Marka Arketipleri
• Marka Yaratmanın Kuralları
• Marka Psikolojisi ve Konumlandırma
• Müşteri Deneyiminin Önemi
Kimler Katılabilir?
• Logo arayışında olan ve marka kimliğine yatırım yapmak isteyenler,
• Reklam ajanslarında ve diğer yaratıcı sektörlerde çalışanlar,
• Marka kimliğini güçlendirmek isteyen girişimciler ve KOBİ’ler,
• Tasarım, reklamcılık, iletişim ve halkla ilişkiler gibi alanlarda öğrenim görenler.
Materyaller
Eğitimde Zoom kaydı alınır ve ders gününden sonra katılımcılara 30 gün süreyle izleyebilecekleri şekilde gönderilir. Böylece öğrenilen konuları tekrar etme imkânı sağlanır.
Sertifika
Eğitime katılan herkese LinkedIn uyumlu, dijitalde görüntülenip paylaşılabilen akıllı sertifika verilecektir.