uretimhane-logo

Disiplinlerarası etkinlik ve ortak üretim alanı

Evliya Çelebi Mah.
Sadi Konuralp Cd. No:5/2
34430 Beyoğlu/İstanbul
bilgi@uretimhane.com.tr
+90 212 232 87 49

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı

3.300,00

3 Nisan-9 Mayıs 2021, 13.00-18.00
10 Eğitmen | 12 Gün | Toplam 60 Saat

Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Akademisi iş birliğiyle gerçekleştirilen Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı, temel seviyeden uzmanlığa kadar dijital pazarlama ve sosyal medyayı kapsamlı bir şekilde öğrenebileceğiniz 60 saatlik eğitimdir. 3 Nisan’da başlayıp 9 Mayıs’a kadar Cumartesi ve Pazar günleri, 13.00-18.00 saatleri arasında, Zoom üzerinden gerçekleşecek eğitime sektörde deneyim sahibi 10 eğitmen liderlik edecek.

Eğitime katılarak dijital pazarlamanın bütün alt alanlarıyla ilgili bilgi sahibi olabilecek, uygulamalarla öğrendiklerinizi pekiştirebileceksiniz. Eğitimi başarıyla tamamladığınızda Kadir Has Üniversitesi tarafından sağlanan YÖK onaylı sertifika almaya hak kazanacaksınız.

Kayıtlara kapalı

Kategoriler: ,

Açıklama

Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Akademisi iş birliğiyle gerçekleştirilen Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı’nda dijital pazarlamanın önemli ve karmaşık konuları interaktif olarak işlenecek. Eğitmenler kendi uzmanlık alanlarından ve sektörden referanslar vererek, strateji adımından uygulama ve ölçümleme yöntemlerine dek markaların nasıl bir yol izlediklerini ortaya koyacak. 60 saatlik dijital pazarlama eğitimi sonunda katılımcılar dijital pazarlama ekosistemini yakından tanıyacak ve dijital araçları etkin kullanarak başarılı pazarlama sonuçları elde edebileceklerdir.

Eğitim Programı
1. GÜN

3 Nisan Cumartesi, 13.00-18.00
Dijital Pazarlama Temelleri | Hakan Akben

– Dijital Pazarlamaya Giriş ve Temel Kavramlar
– Dijital Mecralar vs. Geleneksel Mecralar
– Dijital Pazarlama Ekosistemi
– Dijital Pazarlamada Stratejik Yaklaşımlar
– Temel Reklam Modelleri
– Çok Kanallı Dijital Pazarlama Yönetimi
– Dijitalde Hedef Kitle ve Rakip Analizi
– Tüketici Segmentasyonu
– KPI Belirleme ve Önemli KPI’ların Tanıtımı

2. GÜN

4 Nisan Pazar, 13.00-18.00
Sosyal Medya İletişim Stratejileri | Hakan Akben

– Sosyal Medya Stratejisi Oluşturmak
– Sosyal Medya Yönetimi ve Kullanılan Araçlar
– Sosyal Medya Yönetim Planının Hazırlanması
– İletişim Hedeflerinin Belirlenmesi
– Rakip Analizlerinin Yapılması
– Sosyal Medya İçerik Takviminin Hazırlanması
– Sosyal Medyada Raporlama
– Online Topluluk Oluşturmak
– Marka Duruşu Geliştirmek
– Sosyal Medya Krizleri ve Genel Stratejiler

3. GÜN

10 Nisan Cumartesi, 13.00-18.00
Dijital Medya Planlama ve Optimizasyon | Elif Hacıbektaşoğlu

– Dijital Medyaya Giriş
– Dijital Medyada En Çok Kullanılan Terimler
– Medya Planı, Kampanya ve Rekabet Ölçümleme
– Mobil Reklam Detayları
– Türkiye Dijital Ekosistemi ve Rakamları
– Dijital Reklam Modelleri
– Dijital Reklamlarda Maliyetlendirme
– Medya Planlama Süreçleri
– Medya Planı Hazırlama
– Kampanya Kurulumları
– Yayın Takibi ve Optimizasyon
– Sosyal Medya-Search-Youtube Reklamları
– Programatik Reklamlar
– Veri Kaynakları ve Detayları

4. GÜN

11 Nisan Pazar, 13.00-18.00
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) | Hasan Yaşar

– SEO’ya Giriş
– SEO Tanımları ve Kullanım Nedenleri
– Google’ın Sayfa ve İçerik Değerlendirmesi
– White Hat ve Black Hat SEO
– Temel SEO Teknikleri
– Anahtar Kelime Analizi ve Doğru Kelime Hedefleri
– Backlinkler
– SEO ve İçerik İlişkisi
– Sık Kullanılan SEO Araçları ve Servisleri
– Temel SEO Hataları
– Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

5. GÜN

17 Nisan Cumartesi, 13.00-18.00
İçerik Pazarlama | Bengisu Gençay

– İçerik Pazarlamanın Trendleri
– İyi İçeriğin Temel Elementleri
– Dijital Mecralar ve Yenilikçi İnteraktif Araçlar
– Viralite Sağlayan İçerik Üretmek İçin İpuçları
– Oyunun Kurallarını Değiştiren Örnekler
– Doğru İçerik Rotaları
– İçerik Fikri Bulma Yöntemleri
– Topluluğa Uygun İçerik Metni Yazma
– Influencer Marketing ve User Generated Content
– Gerçek Zamanlı İletişim
– Ev Yapımı (Sıfır Bütçe) İçerik Üretmenin Yolları
– Yapay Zeka (AI) ve İçerik
– Uygulamalar
– Proje Briefi

6. GÜN

18 Nisan Pazar, 13.00-18.00
Google Ads | Özgür Deniz Aydın

– Google Ads’e Giriş
– Hesap Kurulumu
– Faturalandırma Ayarları
– Kampanya Türleri
– Anahtar Kelimeler
– Reklamlar ve Uzantılar
– Google Açık Artırması
– Kalite Puanı
– Alışveriş Reklamları
– Görüntülü ve Video Reklamlarda Biçimler
– Reklam Hedeflemeleri
– Dönüşüm İşlemleri
– Teklif Stratejileri

7. GÜN

24 Nisan Cumartesi, 13.00-18.00
Google Analytics | Uğur Gürsel

– Google Analytics Kurulumu
– Ölçümleme Stratejisi ve İmplementasyon Planlanması
– Google Analytics’teki Belli Başlı Terimler
– Google Analytics Hesap/Mülk/Görünüm Yapıları ve Ayarları
– Mülk ve Görünüm Konfigürasyonları
– Geliştirilmiş E-ticaret Modülü (Enhanced E-commerce) Kurulumu ve Yorumlanması
– Temel ve Özelleştirilmiş Google Analytics Raporları
– Entegrasyon Kontrol Yöntemleri
– Google Analytics Üzerinde Çalışmalar ve Yorumlamalar

8. GÜN

25 Nisan Pazar, 13.00-18.00
Facebook ve Instagram Reklamları | Elif Hacıbektaşoğlu

– Facebook Reklamcılığına Giriş
– Business Manager Kullanımı
– Facebook ve Instagram Reklam Modelleri
– Hedefleme Seçenekleri ve Kampanya Hedefleri Belirleme
– Teklif Sistemleri ve Satın Alma Modelleri
– Bütçe Planlaması Yapma
– Özel Hedef Kitle Oluşturma
– Facebook Pixel Oluşturma ve Yerleştirme
– Facebook Dönüşüm Oluşturma
– URL Parametreleri ve Pixel Takibi
– Facebook Catalog Oluşturma
– Facebook Reklamlarında A/B Testleri
– Etkili Reklamlar İçin İpuçları ve Optimizasyon
– Reklam Metrikleri ve Raporlama
– Facebook Reklam Kreatifleri

9. GÜN

1 Mayıs Cumartesi, 13.00-18.00
Veri Analizi, İçgörü Yaratımı ve Strateji | Hande Aydın

– Veri Tanımı ve Veri Kaynakları
– Dijital Platformlar ve Veri Analizi
– Social Listening ve Veri Analizi
– Veri ile Tüketici Davranışı, Yönelim ve Eğilim Tahmini
– İçgörüye Dayalı İçerik Stratejisi
– Reklam Stratejisinde Veri ve AI
– Yerli ve Yabancı En İyi Veriye Dayalı Pazarlama Örnekleri

10. GÜN

2 Mayıs Pazar, 13.00-18.00
Growth Marketing | Asya Naz Konukseven

– Growth Hacking
– Growth Hacker
– Growth Hacking Funnel Tasarımı
– Metrikler ve KPI Belirleme
– Dave McClure ve AARRR Metrikleri
– Kullanıcı Geri Bildirimleri
– Önceliklendirme ve Optimizasyon
– En İyi Growth Hacking Örnekleri

11. GÜN

8 Mayıs Cumartesi, 13.00-18.00
Reklamda Hikayeleştirme | Yeşim Gürsucu & Ömer Kaçar

– Reklam ve Pazarlamada Hikayeleştirme
– Anlatının Temel Öğeleri
– Dramatik Yapı
– Markalardan Hikayeleştirme Örnekleri
– İletiler ve Göstergeler
– Hikaye Anlatma Yöntemleri
– Cross-Media ve Transmedia Anlatıları
– Data Storytelling: Verilerin Hikayeleştirilmesi
– Data Visualization: Veri Görselleştirme
– Uygulamalar

12. GÜN

9 Mayıs Pazar, 13.00-16.00
Proje Değerlendirme | Bengisu Gençay

Eğitimde öğrenilen bilgilerin üzerinde uygulandığı projelerin sunulması ve değerlendirilmesi.

9 Mayıs Pazar, 17.00-18.00
Sertifika Sınavı

Kazanımlar

– Dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanlığı için gerekli temel bilgilere sahip olursunuz.
– Dijital pazarlama ekosistemi, iş modelleri ve teknolojileri hakkında güncel örneklerle beslenen kapsamlı bilgiler edinirsiniz.
– Markaların tüketicilerle dijital iletişim sürecindeki güncel yöntemleri öğrenirsiniz.
– Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads gibi araçlara hakim olursunuz.
– Sosyal medya yönetimi, SEO teknikleri, topluluk yaratma, etkili reklam ve kampanya oluşturma, kriz yönetimi, panel yönetimi gibi stratejik bilgiler edinirsiniz.
– Stratejilerin sistematik, etkin ve sonuç odaklı yönetimine ilişkin beceriler kazanırsınız.
– Hikayeleştirme ve growth hacking gibi yeni yöntemleri öğrenerek sektörde fark yaratırsınız.
– Kadir Has Üniversitesi sertifikası almaya hak kazanırsınız.
– Sektörün önde gelen isimleriyle tanışarak ve iletişim kurarak nitelikli iş ağınızı genişletirsiniz.

Kimler Katılabilir?

– Dijital pazarlama uzmanı ve sosyal medya uzmanı olarak çalışmak isteyenler,
– İletişim ve pazarlama alanlarında kariyer yapmak isteyen öğrenciler ve yeni mezunlar,
– Kariyerine yeni başlayan veya kendini geliştirmek isteyen dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanları,
– Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında görevli yeni başlayan uzmanlar,
– Freelancer olarak dijital pazarlama hizmeti vermek isteyenler,
– Kendi markasının dijital pazarlamasını yapmak isteyen orta ve üst düzey yöneticiler,
– Dijital dünyada satış hedefi olan işletme sahipleri, yöneticiler, girişimciler.

Eğitim Materyalleri

Eğitimde Zoom kaydı alınır ve her ders gününden sonra katılımcılara iki hafta süreyle izleyebilecekleri video kayıtları gönderilir. Ayrıca eğitim süresince kullanılan sunum ve kaynak dokümanlar da katılımcılarla paylaşılır. Böylece öğrenilen konuları tekrar etme ve kaçırılan dersleri takip etme imkânı sağlanır.

Sertifika

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı’nı başarıyla tamamlayan katılımcılara, Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Akademisi tarafından YÖK onaylı sertifika verilir.

Sertifika Şartları:
– Programa en az %75 oranında (12 oturumun en az 9’una) katılım sağlamak.
– Eğitimin sonunda yapılacak sınavdan en az 50 puan almak.
– Sınıf içi yapılan çalışmalara katılmak ve eğitim sonu projesini tamamlamak.

eğitmenler

 

Hakan Akben
Marketing Consultant

 

Öğrencilik yıllarında IT Business Weekly dergisinde bilişim muhabirliği yaparak çalışma hayatına başladı. Show TV ve Skyturk 360’ta yayınlanan, Teknotrend ve Silikon Vadisi teknoloji programlarına, içerik editörü ve yardımcı sunucu şapkalarıyla katkıda bulundu. Adobe Systems’de Türkiye, Kuzey Afrika ve Doğu Avrupa Ülkelerinden Sorumlu Bölge Pazarlama Müdürü olarak çalıştı. Samsung kurumsal pazarlama ekibinde, BT’nin tüketicileştirilmesi vizyonuna hizmet eden, pazarlama ve iletişim projeleri gerçekleştirdi. Şu anda Teknoloji ve B2B ekseninde faaliyet gösteren kurumlara stratejik pazarlama ve dijital iletişim danışmanlığı hizmetleri veriyor, terzi işi projeler tasarlıyor. İTÜ SEM’de dijital pazarlama ve içerik pazarlaması konularında dersler verdi. Pazarlama, girişimcilik ve teknoloji temalı sektörel etkinliklerde sunuculuk, moderatörlük ve konuşmalar yapıyor. Digital Age dergisinde, blog sayfasında ve YouTube kanalında teknoloji, pazarlama trendleri ve dijital çağda hayatta kalmak üzerine öğrendiklerini paylaşıyor.

 


 

 

Elif Hacıbektaşoğlu
Associate Digital Director

 

Kariyerine araştırma sektöründe, GfK Türkiye Stratejik İnovasyon ekibinde Proje Yöneticisi olarak başladı. 2012 yılı sonunda iProspect Türkiye’yle medya sektörüne girdi ve burada dört yıl boyunca global ve yerel pek çok marka için Performans Pazarlaması Yönetimi yaptı. Şu anda OMD Türkiye bünyesinde Dijital Direktör Yardımcısı olarak performans pazarlaması ekibini yönetiyor.

 


 

 

Hasan Yaşar
Co-Founder @İmza

 

1999 yılından bu yana internet projeleri geliştirmektedir. Halen İmza İnternet Teknolojileri firmasının kurucu ortağı olarak indir.com ve aramamotoru.com projelerini yönetmektedir. Firmalara başta SEO olmak üzere danışmanlık hizmetleri vermektedir. Hasan Yaşar, 2015 yılından beri Marmara Üniversitesi’nde misafir öğretim görevlisi olarak Yaratıcılık ve Yenilikçilik Yönetimi “Creativity and Innovation Management” dersleri, 2017 yılından beri de Aydın Üniversitesi’nde misafir öğretim görevlisi olarak internet girişimciliği dersleri vermektedir. Aynı zamanda Aydın Üniversitesi VR Lab’de Danışma Kurulu’ndadır. Bunun dışında İstanbul Kültür Üniversitesi’nde ve bağımsız olarak SEO Eğitimi vermeye devam etmektedir. Ayrıca Mimar ve Mühendisler Grubu’nda Bilişim Komisyonu Başkanlığı yapmaktadır.

 


 

 

Bengisu Gençay
Writer & Creative Director

 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo TV ve Sinema Bölümü’nden mezun oldu. Kısa filmleri ve uzun metraj film projesi çeşitli ödüller ve proje destekleri aldı, önemli festivallerde gösterildi. Öyküleri, gezi yazıları ve fotoğrafları pek çok dergide yayınlandı. Bu sırada senarist olarak çeşitli yazı gruplarında çalıştı. Hindistan’ın Goa kentinde ilginç tesadüflerle başlayan dijital metin yazarlığı macerası Türkiye’nin önde gelen dijital ajanslarında devam etti. Bu süreçte metin yazarı, içerik direktörü, creative director pozisyonlarında görev aldı; Nike, Coca Cola, Gucci gibi öncü ve “hikaye anlatıcısı” markalarla çalıştı. Reklam alanında pek çok ödül kazandı. 2018’de bir buçuk yıl süreyle Güney Amerika’ya gitti. Bu sırada yazdığı çocuk romanı “Zem Sesini Arıyor” beğeniyle karşılandı. Şu sıra, ajanslar ve markalar için içerik üretimi yapıyor, onlara danışmanlık sunuyor. Ayrıca eğitmen olarak bireysel ve kurumsal atölyeler gerçekleştiriyor.

 


 

 

Özgür Deniz Aydın
Trainer @Google Türkiye

 

1995 Robert Koleji ve 1999 yılında Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği’nden mezun oldu. Digital Graphics web ajansını kurarak dijital sektöre adım attı. 2010 yılında DDB grubuna geçiş yaparak gerek yurt içi gerek Avrupa ve Orta Doğu pazarlarında projeler yürüttü. Online iş modelleme, proje ihtiyaç analizi, dijital proje yönetimi, dijital varlık planlama ve dijital pazarlama stratejisi üzerinde uzmanlaştı. 2007’den bu yana Google’ın resmi eğitmeni. 2013 başından itibaren, ağırlıklı olarak Google Türkiye kurumsal pazarlama ekibiyle danışman ve eğitmen olarak çalışmakta. Bu rol dışında, kişilere ve kurumlara özel dijital pazarlama eğitimleri düzenliyor; konferanslara konuşmacı olarak katılıyor, ajanslara ve firmalara dijital pazarlama, reklam yönetimi ve dijital operasyon yönetimi danışmanlığı hizmeti veriyor.

 


 

 

Uğur Gürsel
Head of SEO & Analytics

 

iProspect bünyesinde Insights & Analytics Manager, Insights & Analytics Director pozisyonlarından sonra şimdi Head of SEO & Analytics pozisyonunda görev almaktadır. Daha önce GroupM’de Sr. Digital Analytics & Data Executive, PlanB Media’da Web Analyst olarak görev aldı. Çalıştığı süre boyunca BeIN Media, Boyner, Decathlon, Flo, Honda, KFC, Koton, Migros, QNB Finansbank, Vodafone, Yves Rocher gibi hem yerel hem de global pazarda farklı dikeylerde bulunan markalara danışmanlık verdi. Profesyonel iş hayatının yanı sıra Dijital Bir Takım isimli kâr amacı gütmeyen topluluğun kurucusu. Aynı zamanda MeasureCamp Istanbul organizasyon komite üyesi olan Uğur Gürsel, Bebek Rotary ailesinde sosyal sorumluluk projelerinde yer ediniyor.

 


 

 

Hande Aydın
Digital Marketing & Strategy Consultant

 

Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra yine Bilkent Üniversitesi’nde MBA eğitimini tamamlamıştır. İzlesene.com’da başlayan dijital pazarlama kariyerine Twitter’da Marka Stratejisti olarak, Türkiye’nin en büyük reklamveren marka ve ajanslarına Twitter pazarlama stratejisi oluşturması ve kampanya tasarımı konusunda destek vermiştir. Akabinde, Somera’da Strateji Direktörü pozisyonunu devralarak, veri analizi ve veri odaklı pazarlama stratejileriyle 20’ye yakın sektörde, 200’den fazla marka ve ajans ile çalışmıştır. TikTok Türkiye Satış Direktörü görevinde yüzlerce marka ve ajansa TikTok’un dijital pazarlama ve reklam kullanımları, konumlanma ve kreatif stratejileri konusunda eğitme, birlikte çalışma ve başarılı projeleri hayata geçirme imkânı yakalamıştır. 2020’den itibaren Facebook’un “Sınırları Aşan KOBİ’ler” programında mentorluk, “Facebook ile Öne Çıkın” programında eğitmenlik yapmaya, KOBİ ve girişimcilere destek vermeye devam ediyor. Kendi kurduğu şirket çatısı altında marka, KOBİ, girişimci ve e-ticaret şirketlerine büyüme odaklı dijital pazarlama, sosyal medya kullanımı ve reklamcılığı, içerik üretimi stratejileri konusunda eğitim ve danışmanlık hizmetleri sağlıyor.

 


 

 

Asya Naz Konukseven
Growth Hacker & Mentor

 

Türkiye’nin en hızlı büyüyen sosyal medya girişimi olan Scorp’ta Community Specialist olarak çalışma hayatına başladı. Scorp’ta marka elçileri, influencer pazarlaması ve etkileşim metotları üzerine çalışmalar ile Hindistan ve Amerika pazarlarına giriş ve büyüme stratejileri oluşturdu. Koç Üniversitesi ve Koç Holding çatısı altında yer alan KWORKS’te 12 ay süre ile viravira.co, Missafir, Dinner, Macerita, co-1 gibi başarılı birçok girişime ürün-pazar uyumu, ürün geliştirme ve growth hacking konusunda eğitim ve mentorluk verdi. KWORKS’ün düzenlediği 9 farklı hızlandırma programında toplamda 60’dan fazla girişim ile büyüme stratejileri üzerine çalışmalar gerçekleştirdi. Hackquarters’ta Program Manager olarak görev alan Konukseven MediaMarkt ile RetailTech, Baker & McKenzie ile LegalTech, Visa ile FinTech, Bayer ile HealthTech alanlarında yapılan programlarda toplamda 49 ülkeden 500’ün üzerinde başvuru ile seçilen girişimlerle challenge ve hızlandırma programlarını koordine etti. Facebook Sınırları Aşan Kobiler Programı’nda farklı sektörlerde ihracat yapan 48 KOBİ’ye mentorluk vererek cirolarını ortalama 5x büyütmelerine destek oldu. Girişimciler ve KOBİ’ler ile growth hacking trendleri ve dijital çağda pazarlama trendleri üzerine öğrendiklerini paylaşıyor. Kurumsal firmalara Growth Hacking Funnel’ı üzerine eğitimler veriyor.

 


 

 

Yeşim Gürsucu
Co-Founder @OtherWorkers

 

Dramatik Yazarlık bölümünden mezun olduktan sonra, Excel İletişim ve Algı Yönetimi’nde İçerik Yöneticisi olarak çalıştı; Algida, Balparmak, CGV, Koroplast, Mapfre Sigorta, Prima, SAP gibi markalar ve kurumlar için içerik üretti. Kadir Has Üniversitesi’nde veri hikayeleştirme, İstanbul Gelişim Üniversitesi’nde reklam yazarlığı üzerine atölyeler verdi. Ömer Kaçar’la birlikte hikayeleştirme ajansı OtherWorkers’ı kurdu; eBay, Fiat, KAFT gibi markalara hizmet verdi. İstanbul’da ajans faaliyetlerini sürdürürken, bir yandan da kurucusu olduğu Üretimhane’de reklam yazarlığı ve hikayeleştirme eğitimleri vermeye devam ediyor, ayrıca bir masal kitabı üzerine çalışıyor.

 


 

 

Ömer Kaçar
Co-Founder @OtherWorkers

 

Dramatik Yazarlık ve Radyo Televizyon Sinema bölümlerinden mezun oldu. Reklamın farklı alanlarında çalıştı. BKM, Hürriyet Emlak, Sennheiser, Foriba, iyzico, Avansas, Parex gibi markalar için içerik ürettikten sonra oyun yazarlığına ve hikaye anlatımına yöneldi. Altıdan Sonra Tiyatro repertuvarına alınarak Kumbaracı50’de sahnelenen “Misafir” adlı tiyatro oyunuyla Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olan Heidelberger Stückemarkt Uluslararası Yazar Ödülü’nü kazandı. MEF Üniversitesi, Kadir Has Üniversitesi ve İstanbul Gelişim Üniversitesi’nde hikayeleştirme, veri hikayeleştirme ve reklam sektörü üzerine konuşmalar yaptı, atölye çalışmalarının yürütücülüğünü üstlendi. Yeşim Gürsucu ile birlikte kurucusu olduğu OtherWorkers hikayeleştirme ajansında çalışırken; Üretimhane’de yaratıcı endüstrilere yönelik öğrenme programları tasarlıyor.

kayıt ve ödeme

• Katılım için herhangi bir ön koşul yoktur.
• Eğitimin kayıt ücreti KDV dahil 3.300 TL’dir.
• Kaydınızın gerçekleşmesi için “kayıt ol” butonuyla açılan formu eksiksiz doldurmanız gereklidir.
• Ödemeler kredi/banka kartıyla online olarak veya havale/EFT yoluyla yapılabilir.
• Kredi kartıyla yapılan ödemelerde taksit imkânı vardır.
• Eğitime katılım kontenjanla sınırlıdır.