uretimhane-logo

Öğrenmeyi, düşünmeyi, üretmeyi, paylaşmayı seven insanların evi.

Katip Mustafa Çelebi Mah.
Küçük Parmakkapı Sk. No:15/4
34433 Beyoğlu/İstanbul
bilgi@uretimhane.com.tr
+90 212 232 87 49

Reklam Yazarlığı Atölyesi

350,00500,00

4-25 Şubat, 19.30-21.30

Reklam Yazarlığı Atölyesi, reklam yazarı olarak çalışmak ya da benzer pozisyonlarda çalışıp yaratıcılığını geliştirmek isteyenler için uygulamalı bir atölye. OtherWorkers kurucuları Yeşim Gürsucu ve Ömer Kaçar’ın eğitmen olarak yer alacağı atölyede, her hafta teorik konular anlatılacak ve farklı uygulamalar yapılacak. Atölye sonunda katılım belgesi de verilecek.

Temizle
Stok kodu: Yok Kategoriler: ,

Açıklama

Reklamcılıkta bir fikir üretmenin, bu fikirle geniş kitlelere seslenebilmenin, değer yaratmanın yolu defalarca kez uygulama yapmaktan geçiyor. Reklam Yazarlığı Atölyesi de bu sürecin bir parçası. Yeşim Gürsucu ve Ömer Kaçar’ın eğitmen olarak yer alacağı atölyede, reklam dünyasının en önemli konuları masaya yatırılacak. Teorik bilgilerin de paylaşılacağı atölyede uygulamaya ağırlık verilecek. Katılımcılar, 4 hafta sürecek atölye boyunca birbirinden farklı mecralar için fikir düşünüp metin yazma fırsatı bulacak.

Reklam ve metin yazarlığı alanında kendini geliştirmek isteyenler, reklam ajanslarında ve diğer yaratıcı sektörlerde çalışanlar, müfredatın dışına çıkmak isteyen öğrenciler; blog, sosyal medya ve YouTube içeriği üretenler Reklam Yazarlığı Atölyesi’ne katılabilir.

1. Oturum: 4 Şubat – 19.30-21.30

Yaratıcı reklam fikri nasıl ortaya çıkar? Reklam ve pazarlamada kaliteli içerik ne demek? Brief ve strateji neden önemli? Nesnel gerçeklik ve kurmaca gerçeklik ilişkisi. Televizyon ve sosyal medya için reklam filmi sinopsisi yazmak.

2. Oturum: 11 Şubat – 19.30-21.30

Reklam dünyasında iletiler ve göstergeler ne kadar önemli? Markaların ürün ve hizmetlerini doğrudan satış vaadi dışında nasıl pazarlarız? Tüketicide bir reklam değil de sanki bir hikaye izliyormuş izlenimi nasıl yaratırız? Pazarlama cümlesine yeniden bakış. Narrative, storytelling ve native ads çerçevesinde dijital içerik üretimi.

3. Oturum: 18 Şubat – 19.30-21.30

Yeni reklam trendlerine nasıl ayak uydururum? Tüketicilere nasıl interaktif bir alan sunabilirim? Tüketicileri nasıl harekete geçiririm? Açıkhava estetiğini nasıl kullanırım? Açıkhava, transit, POP uygulamaları ve basılı mecralar için metin yazmak.

4. Oturum: 25 Şubat – 19.30-21.30

Reklam yazarı neden kendini bireye ve topluma karşı sorumlu hissetmeli? Reklam yazarı olarak marka DNA’sının neresindeyiz? Markanın ruhunu oluşturan soyut fikirler ve değerler neler? Düşük bütçeyle ne kadar yaratıcı olabilirim? Beyin fırtınası ile gerilla pazarlama fikri bulmak.

yürütücüler

Yeşim Gürsucu, Dramatik Yazarlık bölümünden mezun oldu. Reklam ve iletişim ajanslarında metin yazarı, tiyatro oyunlarında dramaturg olarak çalıştı. Bugüne kadar pek çok yerel ve global şirket için reklam metni yazdı. Reklam yazarlığı ve hikayeleştirme üzerine üniversitelerde konuşmalar yaptı, farklı kurumlarda atölyeler verdi. Ömer Kaçar ile birlikte OtherWorkers’ı kurdu.

Ömer Kaçar, Dramatik Yazarlık ve Radyo Televizyon Sinema bölümlerinden mezun. Reklam ajanslarında metin yazarı olarak çalıştıktan sonra oyun yazarlığı ve hikaye anlatımına yöneldi. Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olan Heidelberger Stückemarkt Uluslararası Yazar Ödülü’nün sahibi. OtherWorkers’ın kurucu ortağı.

kayıt ve ödeme

• Katılım için herhangi bir ön koşul yoktur.
• 4 haftalık atölyenin toplam katılım bedeli katılım bedeli 500 TL, öğrencilere %30 indirimle 350 TL’dir.
• Kaydınızın gerçekleşmesi için “kayıt ol” butonuyla açılan formu eksiksiz doldurmanız gereklidir.
• Ödemeler kredi/banka kartıyla online olarak veya havale/EFT yoluyla yapılabilir.
• Kredi kartıyla yapılan ödemelerde taksit imkânı vardır.
• Atölyeye katılım kontenjanla sınırlıdır.