3D Animasyon Eğitimi

25 Kasım 2023-7 Ocak 2024, 11.30-16.30
12 Oturum | 60 Saat | Uygulamalı

Animasyon alanında kendini geliştirip endüstriyel standartlarda işler üretmek isteyenler için düzenlenen 3D Animasyon Eğitimi başlıyor.

25 Kasım 2023-7 Ocak 2024 tarihleri arasında, Cumartesi ve Pazar günleri, 11.30-16.30 saatlerinde Zoom üzerinden gerçekleşecek eğitimin yürütücülüğünü Yetkili Autodesk Eğitmeni K. Gökhan Gürbüz üstlenecek. Eğitime katılarak sinema, televizyon, oyun gibi büyük endüstrilerde önemli bir karşılığı olan animasyon alanında kendinizi geliştirebilecek; üretim aşamasında kullanacağınız 3ds Max, V-Ray 6, Chaos Phoenix FD 5, Adobe Photoshop, After Effects programları ve yardımcı araçlar üzerinde yetkinlik kazanabileceksiniz.

Kategori: Etiket:

Açıklama

3D Animasyon Eğitimi, 3D görselleştirme temelinin üzerine yeni ve gelişmiş bilgiler katmak için kurgulanmıştır ve hareketli resim alanında derinleşmek isteyen katılımcılara yönelik kapsamlı bir eğitim içeriği sunmaktadır. Katılımcıların endüstri standardı olarak kabul edilen iş akışlarına uygun 3D modeller, kaplamalar ve hareketli görüntü oluşturma süreçleri üzerinde uygulamalı olarak yetkinlik kazanmalarını hedeflemektedir.

Eğitim Takvimi

25 Kasım 2023 Cumartesi, 11.30-16.30
26 Kasım 2023 Pazar, 11.30-16.30
2 Aralık 2023 Cumartesi, 11.30-16.30
3 Aralık 2023 Pazar, 11.30-16.30
9 Aralık 2023 Cumartesi, 11.30-16.30
10 Aralık 2023 Pazar, 11.30-16.30
16 Aralık 2023 Cumartesi, 11.30-16.30
17 Aralık 2023 Pazar, 11.30-16.30
23 Aralık 2023 Cumartesi, 11.30-16.30
24 Aralık 2023 Pazar, 11.30-16.30
[30-31 Aralık’ta ders yapılmayacaktır.]
6 Ocak 2024 Cumartesi, 11.30-16.30
7 Ocak 2024 Pazar, 11.30-16.30

Eğitim Konuları

– Karmaşık Geometrik Formlarla Çalışma Prensipleri
– Hard ve Soft Surface Uygulamaları
– Topoloji Düzenleme Araçları ve Metotları (Retopology)
– High-Poly Modellerden Low-Poly Model Oluşturma ve Texture Baking
– UV Mapping ve Unwrapping
– Animasyona Giriş
– Hareketli Görüntünün Temelleri: FPS, Aspect Ratio, Anahtarlama ve Hareket Eğrileri (Curve-Düzenleme)
– Kamera Animasyonları
– Kısıtlayıcılar ve Sınırlayıcılar (Yol, Yön, Bakış Yönü, Obje Kısıtları)
– Mekanik Bağlantılar ve Mekanik Rigler
– Organik / Karakter Animasyonu ve Rigler
– Simülasyonlar (Mass FX / Phoenix FD)
– Çeşitli Çarpışma / Vellum Eklentileri, Parçalayıcılar (RayFire, Craft Director Studio vd.)
– Parçacık Sistemleri (Particle Flow ve mParticles)
– Malzeme Animasyonları / Hareketli Malzemeler
– Animasyon Çıktısı Oluşturma
– Gerçek Görüntüye Animasyon Çıktısı Ekleme / Kamera Eşleştirme / Kamera Takip
– Çıktı Düzenleme (Sekans, Renk, Akış, FPS)

Kazanımlar

3D Animasyon Eğitimi’ni tamamlayan ve uygulamaları aktif olarak yapan katılımcıların aşağıdaki konularda yetkinlik kazanmaları hedeflenir.

– Üst düzey karmaşık modeller ve sahneler üretme, kurgulama, düzenleme,
– Kamera animasyonları: İç ve dış mekan içerisinde ve çevresinde gezinme,
– Rigging (3D modelin kemik yapısını oluşturma),
– Karakter animasyonları: İnsansı formlar, çok bacaklılar ve hayvanlar,
– Mekanik animasyonlar: Robotlar, makine parçaları vb.,
– Araç animasyonları: Otomobil, uçak, tekne vb.,
– Patlama, ateş, akışkanlar vb. etkileri oluşturma,
– Parçacıklar (particles), kumaşlar,
– Mass FX ile simülasyon: Rigid ve soft body,
– Malzeme animasyonları, malzemeler arası geçişler, morph malzemeler,
– Unwrap UVW ile doku giydirme ve obje soyma,
– Hareketli çıktı oluşturma: Animasyon çıktısı ve video,
– Video kompozisyonlama, renk düzenleme, kurgulama.

Kimler Katılabilir?

– Animasyon alanına giriş yapmak, kendini geliştirmek ve uzmanlaşmak isteyenler,
– Sinema, video, oyun, özel efekt, tasarım alanlarında çalışanlar ya da çalışmak isteyenler,
– Mimari ve iç mimari animasyonlar oluşturmak isteyenler (mimarlar, iç mimarlar, şehir plancıları ve peyzaj mimarları),
– Sektörle ilişkili teknikerler ve operatörler,
– Karakter tasarımı ve animasyonu yapmak isteyenler,
– Üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan öğrenciler ve yeni mezunlar.

3D Animasyon Eğitimi, 3D görselleştirme ve modelleme temeline sahip katılımcılara yönelik kurgulanmış ve müfredat bu temel donanımın üzerine oluşturulmuştur. Katılımcıların, gereksinimler kısmında belirtilen yazılım ve eklentilerin veya muadillerinin temel kullanım bilgisine sahip olmaları beklenir.

Bu eğitimin gerektirdiği temel bilgilere sahip olmayan katılımcıların 3ds Max Eğitimi’ne kayıt olmalarını öneriyoruz.

Materyaller

Eğitimde Zoom kaydı alınır ve video kayıtları katılımcılarla eğitimin bitiminden 30 gün sonrasına kadar izleyebilecekleri şekilde paylaşılır. Böylece öğrenilen konuları tekrar etme ve kaçırılan dersleri takip etme imkânı sağlanır.

Sertifika

Eğitim programının sonunda katılımcılara Üretimhane’nin çatı kuruluşu olan Academy of Arts and Design London tarafından İngilizce dilinde başarı sertifikası düzenlenir. Sertifikalar LinkedIn uyumludur; dijitalde görüntülenip paylaşılabilir ve üzerindeki QR kod ile doğrulanabilir.

Sertifika Şartları:
– Eğitime en az %75 oranında (12 oturumun en az 9’una) katılım sağlamak.
– Sınıf içi yapılan çalışmalara dahil olmak.

Gereksinimler

Eğitim gününden önce bilgisayarınıza aşağıdaki program ve eklentileri yüklemelisiniz.

– Autodesk 3ds Max 2023,
– Chaos V-Ray 6 ve/veya Chaos Corona 9 (Chaos V-Ray 6 tavsiye edilir),
– Chaos Phoenix FD 5,
– Adobe Photoshop CC,
– Adobe After Effects CC

3ds Max için sistem gereksinimlerini Autodesk’in resmi sitesinden kontrol edebilirsiniz. 3ds Max’in sistem gereksinimlerini karşılamanız, V-Ray, Corona, Adobe Photoshop ve After Effects için de yeterli donanım özelliklerine sahip olduğunuz anlamına gelir.

eğitmen

 

K. Gökhan Gürbüz
Yetkili Autodesk Eğitmeni

 

Autodesk’in yetkili eğitmeni olarak Autodesk Certified Instructor-Platinum belgesine sahiptir ve Autodesk Media & Entertainment yazılımlarının eğitmenliğini yapmaktadır. Aynı zamanda V-Ray Certified Professional ve V-Ray Licensed Instructor belgelerine sahiptir. Görsel İletişim Tasarımı bölümünde akademisyen olarak görev alan K. Gökhan Gürbüz, 2009 yılından bu yana hem kurumsal hem de bireysel olarak eğitim organizasyonlarında yer almaktadır. Lisans diplomasını Endüstri Ürünleri Tasarımı, yüksek lisans diplomasını ise Görsel İletişim Tasarımı bölümlerinde edinmiş olup, Medya Çalışmaları alanında doktorasına devam etmektedir. Uygulamalı uzmanlık alanı bilgisayarlı grafikler ve görüntü oluşturma cihazlarıdır.

Badge: Autodesk Certified Instructor-Platinum

kayıt ve ödeme

• Kaydınızın gerçekleşmesi için “kayıt ol” butonuyla açılan formu eksiksiz doldurmanız gereklidir.
• Ödemeler banka kartı ve kredi kartı ile yapılabilir.
• Kredi kartıyla yapılan ödemelerde 3, 6 ve 9 taksit imkânı vardır.
• Kontenjan 20 kişiyle sınırlıdır.