Açıklama
Haftanın 7 günü 24 saat açık olan bir mağazanız olduğunu, siz uyurken bile insanların sizin ürünlerinize ve hizmetlerinize erişebileceğini, bunlar hakkında bilgi sahibi olabileceğinizi ve hatta satış yapabileceğinizi düşünün.
Instagram; doğru hedef kitleyi, bu kitleye erişmek için doğru strateji, marka, içerik, iletişim dili ve tonunu belirlediğinizde, “ilham verdiğiniz” ve “bende olmalı” hissiyatını yarattığınızda; kısacası ürün ve hizmetlerinizle insanların hayatlarına dokunan anlar yaratabildiğinizde sizi hayal bile edemeyeceğiniz başarılara taşıyabilecek bir platform.
Hem bilgi hem de bol örnek ile oldukça faydalı ve eğlenceli şekilde kurguladığımız eğitim boyunca keşif ticareti, içerik formatları, stories ve reels stratejisi, komünite oluşturma, monitoring, moderasyon, analiz, raporlama gibi pek çok konuyu interaktif bir şekilde işleyeceğiz.
Eğitim Konuları
• Instagram ve Keşif Ticaretini Anlamak
• Instagram’ın Özellikleri ve İçerik Formatlarını Öğrenmek
• Instagram İçerik Stratejisi ve İçerik Takviminin Hazırlanması
• Influencer Marketing Stratejisini Oluşturmak
• Hikaye Stratejisi ve Tünel Tasarımını Öğrenmek
• Reels Stratejisini Oluşturmak
• Komünite Oluşturmak ve Yönetmek
• Monitoring ve Moderasyon
• Analiz ve Raporlama
• Yeni Trendler
Kimler Katılabilir?
• Instagram üzerinden marka yaratmak ve satışlarını artırmak isteyen girişimciler ve KOBİ’ler,
• İçerik üreticisi ve influencer olmak isteyenler,
• Kendisi markasını yöneten ya da bu işte uzmanlaşmak isteyenler,
• Kariyer planlarını sosyal medya alanında yapmak isteyenler,
• Kendini geliştirmek isteyen pazarlama ve satış profesyonelleri,
• Müfredatın dışına çıkmak isteyen öğrenciler.
Materyaller
Eğitimde Zoom kaydı alınır ve ders gününden sonra katılımcılara 30 gün süreyle izleyebilecekleri şekilde gönderilir. Böylece öğrenilen konuları tekrar etme imkânı sağlanır.
Sertifika
Eğitime katılan herkese LinkedIn uyumlu, dijitalde görüntülenip paylaşılabilen akıllı sertifika verilecektir.