Açıklama
Haftanın 7 günü 24 saat açık olan bir mağazanız olduğunu, siz uyurken bile insanların sizin ürünlerinize ve hizmetlerinize erişebileceğini, bunlar hakkında bilgi sahibi olabileceğinizi ve hatta satış yapabileceğinizi düşünün.
Instagram; doğru hedef kitleyi, bu kitleye erişmek için doğru strateji, marka, içerik, iletişim dili ve tonunu belirlediğinizde, “ilham verdiğiniz” ve “bende olmalı” hissiyatını yarattığınızda; kısacası ürün ve hizmetlerinizle insanların hayatlarına dokunan anlar yaratabildiğinizde sizi hayal bile edemeyeceğiniz başarılara taşıyabilecek bir platform.
Hem bilgi hem de bol örnek ile oldukça faydalı ve eğlenceli şekilde kurguladığımız eğitim boyunca algoritma, içerik, reklam, içerik üretme araçları, analiz ve istatistikler, etkileşim, hikaye gibi pek çok konuyu interaktif bir şekilde işleyeceğiz.
Eğitim Konuları
• Instagram ve Algoritma
• Değişen Kullanıcı Hareketi ve Tüketim Alışkanlıkları
• Satış Tüneli ve Fazları
• Marka İmajı
• Marka Değerleri
• İletişim Dili ve Tonu
• Profil Sayfası Elementleri
• Hikaye ve Paylaşım Dinamikleri
• Instagram Üzerinden Hikaye Anlatımı ve Çift Yönlü İletişim
• İçerik Üretimi ve Kullanılabilecek Araçlar
• İstatistik ve Analiz
• Başarılı ve Başarısız Örnekler
• Instagram Üzerinden Reklam Yönetimi
• 2021 Trendleri ve Yenilikler
• Soru-Cevap
Kimler Katılabilir?
• Instagram üzerinden marka yaratmak ve satışlarını artırmak isteyen girişimciler ve KOBİ’ler,
• İçerik üreticisi ve influencer olmak isteyenler,
• Kendisi markasını yöneten ya da bu işte uzmanlaşmak isteyenler,
• Kariyer planlarını sosyal medya alanında yapmak isteyenler,
• Kendini geliştirmek isteyen pazarlama ve satış profesyonelleri,
• Müfredatın dışına çıkmak isteyen öğrenciler.
Sertifika
Eğitime katılan herkese LinkedIn uyumlu, dijitalde görüntülenip paylaşılabilen akıllı sertifika verilecektir.