Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi

1.800,00

25 Haziran-3 Temmuz 2022, 13.00-18.00

Dijital platformlar aracılığıyla profesyonel reklam çalışmaları yürütmek isteyenler için Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi başlıyor. 25 Haziran-3 Temmuz tarihleri arasında, Cumartesi ve Pazar günleri, 13.00-18.00 saatlerinde, Zoom üzerinden gerçekleşecek eğitime sektör profesyoneli 4 eğitmen liderlik edecek.

Eğitime katılarak dijital medya reklamlarıyla ilgili stratejik bilgiler edinebilecek, uygulamalarla öğrendiklerinizi pekiştirebilecek ve etkileşime dayalı eğitim ortamında sorularınıza yanıt bulabileceksiniz.

Kayıtlara kapalı

Kategoriler:

Açıklama

Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi, dijital pazarlama çalışmalarında kritik öneme sahip olan dört konuya odaklanır: Facebook ve Instagram Reklamcılığı, Google Reklamcılığı, Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ve Dijital İçerik Üretimi. Sektör profesyoneli eğitmenlerin kendi uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini paylaşarak ele aldığı bu konular; dijital platformlarda ve sosyal medyada satış, bilinirlik ve sadakat hedefi olan markalar için yapılan uygulamalarla ilgili en güncel teknikleri içerir.

20 saat süren Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi ile katılımcıların düşük bütçelerle yüksek performanslı reklamlar yürütebilmeleri, Google Ads ve Facebook Ads gibi araçları profesyonel olarak kullanabilmeleri, çalıştıkları veya kendi kurdukları markanın satışlarını artırabilmeleri amaçlanıyor.

Eğitim Programı
1. GÜN

25 Haziran Cumartesi, 13.00-18.00
Facebook ve Instagram Reklamcılığı | Elif Hacıbektaşoğlu

– Business Manager Kullanımı
– Facebook ve Instagram Reklam Modelleri
– Hedefleme Seçenekleri ve Kampanya Hedefleri Belirleme
– Teklif Sistemleri ve Satın Alma Modelleri
– Bütçe Planlaması Yapma
– Özel Hedef Kitle Oluşturma
– Facebook Pixel Oluşturma ve Yerleştirme
– Facebook Dönüşüm Oluşturma
– URL Parametreleri ve Pixel Takibi
– Facebook Catalog Oluşturma
– Facebook Reklamlarında A/B Testleri
– Etkili Reklamlar İçin İpuçları ve Optimizasyon
– Reklam Metrikleri ve Raporlama
– Facebook Reklam Kreatifleri

2. GÜN

26 Haziran Pazar, 13.00-18.00
Google Reklamcılığı | Erdem Kaya

– Google Ads Ekosistemine Genel Giriş
– Google Ads Hesap Kurulumu
– Faturalandırma Ayarları
– Kampanya Türleri ve Hedeflemeler
– Reklam ve Anahtar Kelime Modelleri
– Reklam Uzantıları
– Arama Ağı Reklamları
– Display ve Video Reklamlar
– Uygulama Reklamları
– Açık Artırma ve Kalite Puanı
– Kampanya ve Reklam Grubu Oluşturma
– Rapor Oluşturma ve Yönetme
– Uygulamalı Ads Çalışması

3. GÜN

2 Temmuz Cumartesi, 13.00-18.00
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) | Hasan Yaşar

– SEO Tanımları ve Kullanım Nedenleri
– Terimler ve Karşılaştırmalar
– Google’ı Kullanmanın İncelikleri
– SEO ve İçerik İlişkisi
– Google Sayfa ve İçerik Değerlendirmesi
– İçerik Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
– Sık Kullanılan SEO Araçları ve Servisleri
– Resimler ve Hız
– White Hat ve Black Hat SEO
– Temel SEO Teknikleri
– Anahtar Kelime Analizi ve Kelime Hedefleri
– Backlinkler

4. GÜN

3 Temmuz Pazar, 13.00-18.00
Dijital İçerik Üretimi | Bengisu Gençay

– İçerik Pazarlamanın Trendleri
– İyi İçeriğin Temel Elementleri
– Dijital Mecralar ve Yenilikçi İnteraktif Araçlar
– Viralite Sağlayan İçerik Üretmek İçin İpuçları
– Oyunun Kurallarını Değiştiren Örnekler
– Doğru İçerik Rotaları
– İçerik Fikri Bulma Yöntemleri
– Topluluğa Uygun İçerik Metni Yazma
– Influencer Marketing ve User Generated Content
– Gerçek Zamanlı İletişim
– Ev Yapımı (Sıfır Bütçe) İçerik Üretmenin Yolları
– Metaverse ve İçerik

Kazanımlar

– Dijital medya reklamcılığıyla ilgili önemli bilgileri uygulamalı olarak öğrenir, etkileşime dayalı eğitim ortamında sorularınıza yanıt bulabilirsiniz.
– Dijital pazarlama ekosistemi, iş modelleri ve teknolojileri hakkında güncel örneklerle beslenen kapsamlı bilgiler edinirsiniz.
– Markaların tüketicilerle dijital iletişim sürecindeki güncel yöntemleri öğrenirsiniz.
– Google Ads ve Facebook Ads gibi araçlara hakim olursunuz.
– Reklam satın alma, SEO teknikleri, etkili reklam ve kampanya oluşturma, yaratıcı içerik üretimi gibi stratejik bilgiler edinirsiniz.
– Stratejilerin sistematik, etkin ve sonuç odaklı yönetimine ilişkin beceriler kazanırsınız.
– Sektörün önde gelen isimleriyle tanışarak ve iletişim kurarak nitelikli iş ağınızı genişletirsiniz.

Kimler Katılabilir?

– Dijital pazarlama uzmanı ve sosyal medya uzmanı olarak çalışmak isteyenler,
– İletişim ve pazarlama alanlarında kariyer yapmak isteyen öğrenciler ve yeni mezunlar,
– Kariyerine yeni başlayan veya kendini geliştirmek isteyen dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanları,
– Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında görevli yeni başlayan uzmanlar,
– Freelancer olarak dijital pazarlama hizmeti vermek isteyenler,
– Kendi markasının dijital pazarlamasını yapmak isteyen orta ve üst düzey yöneticiler,
– Dijital dünyada satış hedefi olan işletme sahipleri, yöneticiler, girişimciler.

Eğitim Materyalleri

Eğitimde Zoom kaydı alınır ve video kayıtları katılımcılarla eğitimin bitiminden 30 gün sonrasına kadar izleyebilecekleri şekilde paylaşılır. Ayrıca eğitim süresince kullanılan sunum ve kaynak dokümanlar da katılımcılara gönderilir. Böylece öğrenilen konuları tekrar etme ve kaçırılan dersleri takip etme imkânı sağlanır.

Sertifika

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı’nı başarıyla tamamlayan katılımcılara LinkedIn uyumlu, dijitalde görüntülenip paylaşılabilen akıllı sertifika verilecektir. Sertifika için 4 oturumun en az 3’üne aktif olarak katılım sağlama şartı vardır.

eğitmenler

 

Elif Hacıbektaşoğlu
Head of Growth & Digital Consultant

 

Kariyerine araştırma sektöründe, GfK Türkiye Stratejik İnovasyon ekibinde Proje Yöneticisi olarak başladı. 2012 yılı sonunda iProspect Türkiye’yle medya sektörüne girdi ve burada dört yıl boyunca Coca-Cola başta olmak üzere global ve yerel pek çok marka için Performans Pazarlaması yönetimi yaptı. 2016 yılından itibaren OMD Türkiye bünyesinde Dijital Direktör olarak Performans Pazarlaması ekibinin liderliğini yaparak; Pepsico, Ferrero, Mercedes, Renault, McDonald’s, TEB, BSH, HP gibi tüm markalarının performans süreçlerini yönettikten sonra 2021 yılında Nabulu’da Head of Growth olarak göreve başladı.

 


 

 

Erdem Kaya
Programmatic Manager

 

İşletme Lisansı ve Global Pazarlama yüksek lisansından sonra kariyerine etkinlik pazarlaması ile başladı. OMD Türkiye’de SEM Uzmanı ve Programmatic Medya Uzmanı olarak çalıştıktan sonra Mindshare’de Unilever’in dijital performans ekibine geçerek Digital Manager olarak kariyerine devam etti. Sonrasında Tooplay’de Programmatic & AdTech Manager göreviyle reklam satın almanın hem ajans hem de reseller tarafında görev aldı. Şu an Verve Group’da Programmatic Manager olarak çalışırken, bireysel olarak ajanslara ve markalara reklam teknolojileri ve performans pazarlaması konusunda danışmanlık vermeye devam ediyor.

 


 

 

Hasan Yaşar
Co-Founder @İmza

 

1999 yılından bu yana internet projeleri geliştirmektedir. Halen İmza İnternet Teknolojileri firmasının kurucu ortağı olarak indir.com ve aramamotoru.com projelerini yönetmektedir. Firmalara başta SEO olmak üzere danışmanlık hizmetleri vermektedir. Hasan Yaşar, 2015 yılından beri Marmara Üniversitesi’nde misafir öğretim görevlisi olarak Yaratıcılık ve Yenilikçilik Yönetimi “Creativity and Innovation Management” dersleri, 2017 yılından beri de Aydın Üniversitesi’nde misafir öğretim görevlisi olarak internet girişimciliği dersleri vermektedir. Aynı zamanda Aydın Üniversitesi VR Lab’de Danışma Kurulu’ndadır. Bunun dışında İstanbul Kültür Üniversitesi’nde ve bağımsız olarak SEO Eğitimi vermeye devam etmektedir. Ayrıca Mimar ve Mühendisler Grubu’nda Bilişim Komisyonu Başkanlığı yapmaktadır.

 


 

 

Bengisu Gençay
Creative Director & Writer

 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo TV ve Sinema Bölümü’nden mezun oldu. Kısa filmleri ve uzun metraj film projesi çeşitli ödüller ve proje destekleri aldı, önemli festivallerde gösterildi. Öyküleri, gezi yazıları ve fotoğrafları pek çok dergide yayınlandı. Bu sırada senarist olarak çeşitli yazı gruplarında çalıştı. Hindistan’ın Goa kentinde ilginç tesadüflerle başlayan dijital metin yazarlığı macerası Türkiye’nin önde gelen dijital ajanslarında devam etti. Bu süreçte metin yazarı, içerik direktörü, creative director pozisyonlarında görev aldı; Nike, Coca Cola, Gucci gibi öncü ve “hikaye anlatıcısı” markalarla çalıştı. Reklam alanında pek çok ödül kazandı. 2018’de bir buçuk yıl süreyle Güney Amerika’ya gitti. Bu sırada yazdığı çocuk romanı “Zem Sesini Arıyor” beğeniyle karşılandı. Şu sıra, ajanslar ve markalar için içerik üretimi yapıyor, onlara danışmanlık sunuyor. Ayrıca eğitmen olarak bireysel ve kurumsal atölyeler gerçekleştiriyor.

kayıt ve ödeme

• Katılım için herhangi bir ön koşul yoktur.
• Eğitimin kayıt ücreti 1.800 TL’dir.
• Aynı kurumdan 3 kişi ve üzeri katılımlarda %20 indirim uygulanır.
• Kaydınızın gerçekleşmesi için “kayıt ol” butonuyla açılan formu eksiksiz doldurmanız gereklidir.
• Ödemeler banka kartı ve kredi kartı ile yapılabilir.
• Eğitime katılım kontenjanla sınırlıdır.

Kurumsal Fatura:
Faturanızın kurum adına düzenlenmesini isterseniz, kayıt formunu eğitime katılacak kişinin bilgileriyle doldurduktan sonra formda yer alan “Ek bilgi” kutusuna firma fatura bilgilerini (firma unvanı, adres, vergi dairesi ve vergi no) yazabilirsiniz.