Açıklama
Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi, dijital pazarlama çalışmalarında kritik öneme sahip olan dört konuya odaklanır: Facebook ve Instagram Reklamcılığı, Google Reklamcılığı, Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ve Dijital İçerik Üretimi. Sektör profesyoneli eğitmenlerin kendi uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini paylaşarak ele aldığı bu konular; dijital platformlarda ve sosyal medyada satış, bilinirlik ve sadakat hedefi olan markalar için yapılan uygulamalarla ilgili en güncel teknikleri içerir.
20 saat süren Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi ile katılımcıların düşük bütçelerle yüksek performanslı reklamlar yürütebilmeleri, Google Ads ve Facebook Ads gibi araçları profesyonel olarak kullanabilmeleri, çalıştıkları veya kendi kurdukları markanın satışlarını artırabilmeleri amaçlanıyor.
Eğitim Programı
1. GÜN
25 Haziran Cumartesi, 13.00-18.00
Facebook ve Instagram Reklamcılığı | Elif Hacıbektaşoğlu
– Business Manager Kullanımı
– Facebook ve Instagram Reklam Modelleri
– Hedefleme Seçenekleri ve Kampanya Hedefleri Belirleme
– Teklif Sistemleri ve Satın Alma Modelleri
– Bütçe Planlaması Yapma
– Özel Hedef Kitle Oluşturma
– Facebook Pixel Oluşturma ve Yerleştirme
– Facebook Dönüşüm Oluşturma
– URL Parametreleri ve Pixel Takibi
– Facebook Catalog Oluşturma
– Facebook Reklamlarında A/B Testleri
– Etkili Reklamlar İçin İpuçları ve Optimizasyon
– Reklam Metrikleri ve Raporlama
– Facebook Reklam Kreatifleri
2. GÜN
26 Haziran Pazar, 13.00-18.00
Google Reklamcılığı | Erdem Kaya
– Google Ads Ekosistemine Genel Giriş
– Google Ads Hesap Kurulumu
– Faturalandırma Ayarları
– Kampanya Türleri ve Hedeflemeler
– Reklam ve Anahtar Kelime Modelleri
– Reklam Uzantıları
– Arama Ağı Reklamları
– Display ve Video Reklamlar
– Uygulama Reklamları
– Açık Artırma ve Kalite Puanı
– Kampanya ve Reklam Grubu Oluşturma
– Rapor Oluşturma ve Yönetme
– Uygulamalı Ads Çalışması
3. GÜN
2 Temmuz Cumartesi, 13.00-18.00
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) | Hasan Yaşar
– SEO Tanımları ve Kullanım Nedenleri
– Terimler ve Karşılaştırmalar
– Google’ı Kullanmanın İncelikleri
– SEO ve İçerik İlişkisi
– Google Sayfa ve İçerik Değerlendirmesi
– İçerik Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
– Sık Kullanılan SEO Araçları ve Servisleri
– Resimler ve Hız
– White Hat ve Black Hat SEO
– Temel SEO Teknikleri
– Anahtar Kelime Analizi ve Kelime Hedefleri
– Backlinkler
4. GÜN
3 Temmuz Pazar, 13.00-18.00
Dijital İçerik Üretimi | Bengisu Gençay
– İçerik Pazarlamanın Trendleri
– İyi İçeriğin Temel Elementleri
– Dijital Mecralar ve Yenilikçi İnteraktif Araçlar
– Viralite Sağlayan İçerik Üretmek İçin İpuçları
– Oyunun Kurallarını Değiştiren Örnekler
– Doğru İçerik Rotaları
– İçerik Fikri Bulma Yöntemleri
– Topluluğa Uygun İçerik Metni Yazma
– Influencer Marketing ve User Generated Content
– Gerçek Zamanlı İletişim
– Ev Yapımı (Sıfır Bütçe) İçerik Üretmenin Yolları
– Metaverse ve İçerik
Kazanımlar
– Dijital medya reklamcılığıyla ilgili önemli bilgileri uygulamalı olarak öğrenir, etkileşime dayalı eğitim ortamında sorularınıza yanıt bulabilirsiniz.
– Dijital pazarlama ekosistemi, iş modelleri ve teknolojileri hakkında güncel örneklerle beslenen kapsamlı bilgiler edinirsiniz.
– Markaların tüketicilerle dijital iletişim sürecindeki güncel yöntemleri öğrenirsiniz.
– Google Ads ve Facebook Ads gibi araçlara hakim olursunuz.
– Reklam satın alma, SEO teknikleri, etkili reklam ve kampanya oluşturma, yaratıcı içerik üretimi gibi stratejik bilgiler edinirsiniz.
– Stratejilerin sistematik, etkin ve sonuç odaklı yönetimine ilişkin beceriler kazanırsınız.
– Sektörün önde gelen isimleriyle tanışarak ve iletişim kurarak nitelikli iş ağınızı genişletirsiniz.
Kimler Katılabilir?
– Dijital pazarlama uzmanı ve sosyal medya uzmanı olarak çalışmak isteyenler,
– İletişim ve pazarlama alanlarında kariyer yapmak isteyen öğrenciler ve yeni mezunlar,
– Kariyerine yeni başlayan veya kendini geliştirmek isteyen dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanları,
– Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında görevli yeni başlayan uzmanlar,
– Freelancer olarak dijital pazarlama hizmeti vermek isteyenler,
– Kendi markasının dijital pazarlamasını yapmak isteyen orta ve üst düzey yöneticiler,
– Dijital dünyada satış hedefi olan işletme sahipleri, yöneticiler, girişimciler.
Eğitim Materyalleri
Eğitimde Zoom kaydı alınır ve video kayıtları katılımcılarla eğitimin bitiminden 30 gün sonrasına kadar izleyebilecekleri şekilde paylaşılır. Ayrıca eğitim süresince kullanılan sunum ve kaynak dokümanlar da katılımcılara gönderilir. Böylece öğrenilen konuları tekrar etme ve kaçırılan dersleri takip etme imkânı sağlanır.
Sertifika
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı’nı başarıyla tamamlayan katılımcılara LinkedIn uyumlu, dijitalde görüntülenip paylaşılabilen akıllı sertifika verilecektir. Sertifika için 4 oturumun en az 3’üne aktif olarak katılım sağlama şartı vardır.