Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi

22-30 Ekim 2022, 13.00-18.00
4 Eğitmen | 4 Oturum | 20 Saat

Dijital platformlar aracılığıyla profesyonel reklam çalışmaları yürütmek isteyenler için Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi başlıyor. 22, 23, 29 ve 30 Ekim tarihlerinde, Cumartesi ve Pazar günleri, 13.00-18.00 saatleri arasında, Zoom üzerinden gerçekleşecek eğitime sektör profesyoneli 4 eğitmen liderlik edecek.

Eğitime katılarak dijital medya reklamlarıyla ilgili stratejik bilgiler edinebilecek, uygulamalarla öğrendiklerinizi pekiştirebilecek ve etkileşime dayalı eğitim ortamında sorularınıza yanıt bulabileceksiniz.

Açıklama

Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi, dijital pazarlama çalışmalarında kritik öneme sahip olan dört konuya odaklanır: Facebook ve Instagram Reklamları, Google Reklamları (Google Ads), Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ve Mobil Pazarlama (Mobile Marketing). Sektör profesyoneli eğitmenlerin kendi uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini paylaşarak ele aldığı bu konular; dijital platformlarda ve sosyal medyada satış, bilinirlik ve sadakat hedefi olan markalar için yapılan uygulamalarla ilgili en güncel teknikleri içerir.

20 saat süren Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi ile katılımcıların düşük bütçelerle yüksek performanslı reklamlar yürütebilmeleri, Google Ads ve Facebook Ads gibi araçları profesyonel olarak kullanabilmeleri, çalıştıkları veya kendi kurdukları markanın satışlarını artırabilmeleri amaçlanıyor.

Eğitim Programı
1. GÜN

22 Ekim Cumartesi, 13.00-18.00
Facebook ve Instagram Reklamları | Elif Hacıbektaşoğlu

– Business Manager Kullanımı
– Facebook ve Instagram Reklam Modelleri
– Hedefleme Seçenekleri ve Kampanya Hedefleri Belirleme
– Teklif Sistemleri ve Satın Alma Modelleri
– Bütçe Planlaması Yapma
– Özel Hedef Kitle Oluşturma
– Facebook Pixel Oluşturma ve Yerleştirme
– Facebook Dönüşüm Oluşturma
– URL Parametreleri ve Pixel Takibi
– Facebook Catalog Oluşturma
– Facebook Reklamlarında A/B Testleri
– Etkili Reklamlar İçin İpuçları ve Optimizasyon
– Reklam Metrikleri ve Raporlama
– Facebook Reklam Kreatifleri

2. GÜN

23 Ekim Pazar, 13.00-18.00
Google Reklamları (Google Ads) | Erdem Kaya

– Google Ads Ekosistemine Genel Giriş
– Google Ads Hesap Kurulumu
– Faturalandırma Ayarları
– Kampanya Türleri ve Hedeflemeler
– Reklam ve Anahtar Kelime Modelleri
– Reklam Uzantıları
– Arama Ağı Reklamları
– Display ve Video Reklamlar
– Uygulama Reklamları
– Açık Artırma ve Kalite Puanı
– Kampanya ve Reklam Grubu Oluşturma
– Rapor Oluşturma ve Yönetme
– Uygulamalı Ads Çalışması

3. GÜN

29 Ekim Cumartesi, 13.00-18.00
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) | İsmail Emrah Demirayak

– SEO Tanımları ve Kullanım Nedenleri
– Terimler ve Karşılaştırmalar
– Google’ı Kullanmanın İncelikleri
– SEO ve İçerik İlişkisi
– Google Sayfa ve İçerik Değerlendirmesi
– İçerik Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
– Sık Kullanılan SEO Araçları ve Servisleri
– Resimler ve Hız
– White Hat ve Black Hat SEO
– Temel SEO Teknikleri
– Anahtar Kelime Analizi ve Kelime Hedefleri
– Backlinkler

4. GÜN

30 Ekim Pazar, 13.00-18.00
Mobil Pazarlama (Mobile Marketing) | Nurşah Tomar

– Türkiye Penetrasyonu
– Türkiye’de Medya ve Dijital Medya
– Mobil İstatistikler
– Mobil Reklam Alanları
– Mobil Pazarlama Stratejileri
– Mobil Pazarlama Trendleri
– META Pazarlama
– Operatör Hedeflemeleri
– Lokasyon Bazlı Hedefleme

Kazanımlar

– Dijital medya reklamcılığıyla ilgili önemli bilgileri uygulamalı olarak öğrenir, etkileşime dayalı eğitim ortamında sorularınıza yanıt bulabilirsiniz.
– Dijital pazarlama ekosistemi, iş modelleri ve teknolojileri hakkında güncel örneklerle beslenen kapsamlı bilgiler edinirsiniz.
– Markaların tüketicilerle dijital iletişim sürecindeki güncel yöntemleri öğrenirsiniz.
– Google Ads ve Facebook Ads gibi araçlara hakim olursunuz.
– Reklam satın alma, SEO teknikleri, etkili reklam ve kampanya oluşturma gibi stratejik bilgiler edinirsiniz.
– Stratejilerin sistematik, etkin ve sonuç odaklı yönetimine ilişkin beceriler kazanırsınız.
– Sektörün önde gelen isimleriyle tanışarak ve iletişim kurarak nitelikli iş ağınızı genişletirsiniz.

Kimler Katılabilir?

– Dijital pazarlama uzmanı ve sosyal medya uzmanı olarak çalışmak isteyenler,
– İletişim ve pazarlama alanlarında kariyer yapmak isteyen öğrenciler ve yeni mezunlar,
– Kariyerine yeni başlayan veya kendini geliştirmek isteyen dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanları,
– Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında görevli yeni başlayan uzmanlar,
– Freelancer olarak dijital pazarlama hizmeti vermek isteyenler,
– Kendi markasının dijital pazarlamasını yapmak isteyen orta ve üst düzey yöneticiler,
– Dijital dünyada satış hedefi olan işletme sahipleri, yöneticiler, girişimciler.

Materyaller

Eğitimde Zoom kaydı alınır ve video kayıtları katılımcılarla eğitimin bitiminden 30 gün sonrasına kadar izleyebilecekleri şekilde paylaşılır. Böylece öğrenilen konuları tekrar etme ve kaçırılan dersleri takip etme imkânı sağlanır.

Sertifika

Dijital Medya Reklamcılığı Eğitimi’ni başarıyla tamamlayan katılımcılara LinkedIn uyumlu, dijitalde görüntülenip paylaşılabilen akıllı sertifika verilecektir. Sertifika için 4 oturumun en az 3’üne canlı katılım sağlama şartı vardır.

eğitmenler

 

Elif Hacıbektaşoğlu
Head of Growth

 

Kariyerine araştırma sektöründe, GfK Türkiye Stratejik İnovasyon ekibinde Proje Yöneticisi olarak başladı. 2012 yılı sonunda iProspect Türkiye’yle medya sektörüne girdi ve burada dört yıl boyunca Coca-Cola başta olmak üzere global ve yerel pek çok marka için Performans Pazarlaması yönetimi yaptı. 2016 yılından itibaren OMD Türkiye bünyesinde Dijital Direktör olarak Performans Pazarlaması ekibinin liderliğini yaparak; Pepsico, Ferrero, Mercedes, Renault, McDonald’s, TEB, BSH, HP gibi tüm markalarının performans süreçlerini yönettikten sonra 2021 yılında Nabulu’da Head of Growth olarak göreve başladı.

 


 

 

Erdem Kaya
Programmatic Manager

 

İşletme Lisansı ve Global Pazarlama yüksek lisansından sonra kariyerine etkinlik pazarlaması ile başladı. OMD Türkiye’de SEM Uzmanı ve Programmatic Medya Uzmanı olarak çalıştıktan sonra Mindshare’de Unilever’in dijital performans ekibine geçerek Digital Manager olarak kariyerine devam etti. Sonrasında Tooplay’de Programmatic & AdTech Manager göreviyle reklam satın almanın hem ajans hem de reseller tarafında görev aldı. Şu an Verve Group’da Programmatic Manager olarak çalışırken, bireysel olarak ajanslara ve markalara reklam teknolojileri ve performans pazarlaması konusunda danışmanlık vermeye devam ediyor.

 


 

 

İsmail E. Demirayak
Digital Marketing Specialist

 

1984 yılında İstanbul’da doğdu. 2007 yılında Metalurji Mühendisliği bölümünden mezun oldu. 2008 yılından itibaren dijital pazarlama alanında hem marka hem de ajans tarafında çalıştı. Otomotiv, turizm, ayakkabı, yazılım ve teknoloji alanlarında hizmet veren e-ticaret firmalarında görev aldı. Marka tarafında edindiği deneyimleri geçiş yaptığı ajans hayatında farklı kategorilerdeki müşterileri için değerlendirdi. 6 seneyi aşkın süredir İmza İnternet Teknolojileri’nde Dijital Pazarlama Uzmanı olarak görev alıyor, SEO ve içerik pazarlaması odağında çalışmalarına devam ediyor.

 


 

 

Nurşah Tomar
Client Executive

 

Hacettepe Üniversitesi’nden mezun oldu. 2020 yılında Generationext6 Ajansı ile dijital pazarlama hayatına başladı. Çalışmaya başladığı dönemden itibaren otomotiv, gayrimenkul, perakende, kozmetik ve eğlence sektörü gibi çeşitli alanlarda Türkiye’nin önde gelen markalarının pazarlama iletişimi ve reklam satın alma süreçlerinde aktif rol aldı. Çalıştığı markalar arasında Mercedes-Benz Gelecek Otomotiv, Groupama Türkiye, Metropol İstanbul AVM, Kempinski, Biruni Laboratuvarı bulunuyor. Spesifik olarak data modelleme, persona analizi, tüketici yolculuğu analizi ve mobil hedefleme konusunda hizmet veriyor; markaların iş hedeflerinin büyütülmesi ve kârlılıklarının artırılması için çalışıyor.

kayıt ve ödeme

• Katılım için herhangi bir ön koşul yoktur.
• Aynı kurumdan 3 kişi ve üzeri katılımlarda %20 indirim uygulanır.
• Kaydınızın gerçekleşmesi için “kayıt ol” butonuyla açılan formu eksiksiz doldurmanız gereklidir.
• Ödemeler banka kartı ve kredi kartı ile yapılabilir.
• Eğitime katılım kontenjanla sınırlıdır.